Čo mám robiť aby som zvýšil predaje po prípade neznižovali sa mi? Otázka asi každého, kto podniká, a má v sebe snahu nezastať, nezostať v tieni. V dnešnej dobe je to všetko o zviditeľnenia sa. Nestačí mať svoju stálu doterajšiu klientelu, pretože časi sa menia a pomaly ale isto, sa menia naše nákupné návyky. Ajkeď ešte stále v EU a aj na Slovensku je to okolo 10 percent z celkového nákupného množstva obyvateľstva. Ale to sa mení, musí sa preto premeniť stratégia podnikania. Prvé mesiace po ohlásení koronakrízy asi okolo marca, keď sa nemohlo chodiť do predajní, lebo boli zo zákona zatvorené, bolo normálne, že sa zvýšil automaticky predaj cez eshopy asi o 40% ale to číslo sa postupom času stagnovalo a znižovali postupne ako pootvárali kamenné predajne. Fakt je taký, že musíme naše podnikanie prehodnotiť, pozrieť sa na čísla a začať konať. Kontaktujte odborníkov ako WEBSHOPAssist, radi vám pomôžeme.
      Mať kontakty, vytvorené vzťahy s dodávateľmi, dlhoročné skúsenosti s predajom, to všetko by bola škoda vzdať to a nedať sa na cestu eshopu alebo zviditeľnenia sa ak mám nejakú službu kaderníctvo, kozmetika… Tak ako keď dáte si spraviť novú vizitku, nové nálepy na okno, tak musíte investovať aj do online marketingu.
      Existuje veľa typov eshopov. Medzi najobľúbenejšie patri tzv. prenajatý eshop ako napríklad aj na Slovensku veľmi obľúbený Shoptet, Shopify… . Tento typ eshopu je dobrý pre ľudí ktorí si to chcú sami upravovať, pridávať produkty, starať sa sami o reklamu a tak. Nie je ich shop, ale mesačným alebo ročným paušálom prenajímajú si hosting a ich platformu.
       Nie každý si to chce robiť všetko sám. Preto sme tu my, naša firma robí kompletne všetko, komplet shop. Náš systém nie je prenajatá platforma, ale vaša samotná stránka. Ak nechcete byť šablónová stránka, ktorú má každý, chcete byť odlišný od ostatných potom kontaktujte nás.
       Malé a stredné podniky tvoria značnú časť nášho podnikateľského sektoru, ktorí zamestnávajú značnú časť obyvateľstva Slovenska. Preto, aby neprebrali aj tento sektor zahraniční investori, ktorí veľakrát nevytvárajú tie najideálnejšie pracovné ponuky, aj keď by oni asi aj mohli, lebo k nám sa doatanú iba za lacnú pracovnú silu. A naša populácia je vysoko kvalifikovaná, šikovná spoločnosť a treba preto podľa môjho názoru viac podporovať domácich „podnikateľských duchov“.
       Odporúčam diverzifikáciu vášho podnikania, a hlavne sústrediť sa na online platformu. Ajkeď je to kozmetický salón ajkeď malá elektro predajňa.
Dajme sa spolu na spoločnú cestu, pretože v dnešnej dobe už nestačí úsmev treba aj úspech 😄